CAMPING

Jaa ni, förlåt för inget bloggande. Men detta kommer att hända ganska ofta ;( Jag har nt INTERNET med mig varje dag nej ;o som sagt rubriken säger väl allt att jag har vart på CAMPING från TORSDAG T FREDAG . as kul, sov i husvagnen och dödade runt folket ;P gjorde brasa & hade det bäst med Mai<3 kollade på IDOL tsm i husvagnen men det var bara mera kul likson, vi byggde bar och allting, bjöd in folk och DANSA GAL1 !! hände massa saker oxå -.-' åkte t Mc, med John Bua och Mai<3 näjnäj nu ska jag berätta om baren, det  var skit kul, det regnade medans vi gjorde brasa & skit ;) hhahaa bääääst aso ofc ;** det måste vi göra om ^^ aa men mina bilkder kommer lite senare ngn dag, för just nu har jag ingen USB YOU KNOW >:<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0