HEJSAN BLOGGEN ;)

Min tidigare blogg heter ju www.lulluhs.blogg.se men den söög ju -.-' så jag ville prova på nya saker och nya berättelser ;) Jag kommer ungefär blogga 3 inlägg om dan ;) ska försöka mer såklart, men nu när det är skola så är det inte 100% min blogg kommer bli mycket mycket finare senare när jag har skaffat mig en header och bilder ;) Jag är en 12 åring tjej som heter Luana. Jag är från Sverige men har rötter från Thailand & Brasiljen ;D Såå genom den hära bloggen kommer ni ochså får lära er lite av portugiska och thailänska ;) Ibland kommer jag ha frågestund och visste ni att .... Hoppas ni älskar den hära bloggen och kommenterar så svarar jag så snabbt som möljligt ;)

SÅÅÅÅ PYYSSSSSSS PÅ RUUUMMMMMPPPPPAAANNNNNN <3 ;)

 


 XOXO // ERAAN LULLUH ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0