LITE BÄTTRE ;)

Hejsan bloggen  ♥'

Just nu sitter jag framför datorn och bloggar såklart >.<
är fortfarande lite små sjuk ;( Men men imorgon blire skola, + det är FREDAG imorn oxå ^^
bäst det då ;)!! Men på Lördag ska jag på skola igen, fast då är det Thaiskola i Rådmansgatan ^^
Kulkul .... Gick ju där när jag var 8 år :P så hoppas jag känner igen min gamla vänner nu ra *
Har inte ätit ngt än för jag inte var hungrig, men nu kurrar min mage lite ;D så ska jag ta och värma färdig
mat och kolla lite på tv, igår var jag sjukt sjuk ( men tur att jag har min finaste morbror som tog han om mig )
Älskar dig Harry

Imorn har jag Musik & Idrott >.< YEEEAAAAAHHHH ALWAYS ASO TUR ATT MAN HAR BÄSTA KLASSEN OXÅ >:>
bästbäst för mig att vila lite jag jag orkar pendla t skolan imorn ;) ;) Ses där .. Smsa bara ^^

Xoxo// Luana K P


SOMMARLOVET ÄR SLUT ;'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0